• linkedin
  • youtube

Chì ghjè l'effettu di u lustru di scarpi?

Lucidatura di scarpihè un pruduttu utilizatu per lucidare è riparà i scarpi di pelle o stivali, è rinfurzà a so impermeabile, pò allargà a vita di i scarpi.Lucidatura di scarpihè generalmente cera o pasta.Una preparazione per sguassate a superficia di i scarpi di pelle per fà li puri è brillanti.Ci sò liquidu, emulsione, semi-solidu, solidu, u cumpunente principale hè cera.
Cumpràlucidatura di scarpi, Deve esse pulita in i scarpi dopu à u shrinkage luminoso, faciule d'asciucà, senza un forte odore speciale per u bonu.
1. Selezziunà aluminium hose perlucidatura di scarpi, marca di mudellu di apparenza chjaru, culore luminoso, corpu drittu, drittu è pienu, saldatura di coda strettu, senza fuga, ùn apre micca u coperchiu ùn si sente l'odorelucidatura di scarpi;Ulucidatura di scarpiùn sbocca micca dopu avè apertu a tappa.Quandu u pipa hè pressatu ligeramente, a bocca di pipa piglia oliu, è ulucidatura di scarpihè lubricatu è delicatu.U vitu di a tappa di u tubu pò esse strettu è facilmente unscrewed.
2. Selezziunà Tieflat boxlucidatura di scarpi, A marca di u mudellu di l'apparenza hè chjara, u culore hè luminoso, ùn si pò sente l'odorelucidatura di scarpiprima di apre u coperchio, dopu à apre u coperchio, ulucidatura di scarpia superficia hè liscia, luminosa, liscia, senza linee, senza crepe, senza crema bianca, senza caking.Ùn ci hè micca distanza tràlucidatura di scarpiè a tappa di ferru, è a tapa pò esse aperta liberamente.
3. Liquidulucidatura di scarpideve esse sceltu cù una bella apparenza, senza rottura in u corpu di imballaggio, coperchio di imballaggio affidabile è senza overflow d'odore.
Per mezu di l'intruduzioni sopra, pudete cunnosce u rolu dilucidatura di scarpiè chì tipulucidatura di scarpihè bonu.


Tempu di Postu: Feb-17-2023