• linkedin
  • youtube

Esposizione di successu à a Fiera di Canton 2023

Yangzhou Runtong International Trade Co., Ltd. hà u piacè di annunzià u successu cumpletu di a so mostra à a Fiera Internaziunale di Guangzhou.Duranti stu avvenimentu, avemu avutu l'uppurtunità di mostrà una varietà di prudutti di cura è mantenimentu di calzature, cumpresesolette, lucidatura di scarpi, èspazzole per scarpi.Semu felici di annunzià chì a mostra hè stata una sperienza produtiva è prufittuosa, chì ci permette di espansione u nostru mercatu è scuntrà novi clienti.Inoltre, pudemu cunnettà cù i nostri clienti esistenti è identificà novi opportunità di cummerciale.

I nostri solette sò unu di i nostri prudutti più populari, fatti di materiali di alta qualità è pensati per adattassi comodamente in calzature.Aiutanu à esaltà a fatigue è mantene a forma di a scarpa.I nostrilucidatura di scarpièspazzola di scarpisò ancu assai pratichi, serve per prutege è mantene l'apparenza è a qualità di i scarpi.

Semu ansiosi di cuntinuà à espansione a nostra attività è cultivà partenarii in novi mercati è regioni.A mostra hà attrattu visitatori da tuttu u mondu, cun un interessu particularmente forte da l'America di u Nordu è l'Europa.A nostra participazione à a Fiera di Canton ci hà datu l'uppurtunità di stabilisce novi alleanze cù i clienti di diversi mercati, favurendu a crescita è u sviluppu à longu andà per a nostra cumpagnia.

Sè site interessatu à i nostri prudutti o servizii presentati à a Fiera di Canton, o vulete sapè più nantu à a nostra cumpagnia, ùn esitate micca à cuntattateci.Semu sempre felici di chattà è di furnisce qualsiasi infurmazione chì avete bisognu.

mmexport1683197191751

Tempu di post: May-05-2023