• linkedin
  • youtube

Fiera di Canton in linea per a cura di i scarpi è l'accessori

U capu di a nostra cumpagnia, Nancy, avia participatu à 23 anni di Fiera di Canton, da una ghjovana à un capu maturu, da una sola fase di Fiera totali 15 ghjorni à l'attuale Fiera di trè fasi 5 ghjorni per ogni fase.Avemu sperimentatu i cambiamenti di a Fiera di Canton è tistimuniamu a nostra crescita.
Ma l'infezioni da coronavirus anu esplusioni in u mondu sanu, purtendu à cambiamenti irresistibili in tuttu in l'annu 2020. In cunsequenza di u Coronavirus COVID-19, avemu statu obligatu à participà à a nova Fiera di Canton in linea sviluppata. Pudemu solu affruntà u screnu friddu senza calore. sorrisu da i nostri vechji clienti faccia a faccia.

Per adattà à stu novu cambiamentu è tendenza, avemu caricatu foto di i prudutti cù descrizioni dettagliate nantu à u situ ufficiale di a Fiera di Canton Online; avemu compru l'equipaggiu pertinente per a trasmissione in diretta in linea; avemu preparatu u manuscrittu per a prova è perfezionatu u manuscrittu per a finale. spettaculu online.In l'ultimi dui anni, simu abituati à a Fiera di Canton Online gradualmente.

Ancu cusì, ùn ci scurdemu mai a scena di participà à a precedente Fiera di Cantone: scontri cù i nostri clienti familiari; chiacchierate cum'è famiglie; parlendu di qualchì affari; ricumandemu qualchi prudutti novi o articuli di vendita recenti; a prossima riunione.

Ancu s'è sopra à i sceni felici di u passatu sò sempre vivi in ​​a nostra mente, cum'è un trader straneru, avemu da fucalizza nantu à u presente è guardà versu u futuru. Ci sò quattru tipi di persone in u mondu: quelli chì lascianu chì e cose succedenu, quelli chì lasciate chì e cose succedenu à elli, quelli chì fighjanu e cose chì succedenu, è quelli chì ancu ùn sanu micca chì e cose sò accadute. Avemu bisognu di esse u primu tipu di persone, micca aspittà chì e cose succedanu o succedenu à noi, ma dimustrà un pensamentu avanzatu per cambià. è cambia in anticipu.

A situazione di coronavirus hà un grande impattu nantu à a nostra vita è l'affari in l'ultimi dui anni. Ma ci insegna ancu à studià, à cambià, à cresce, à esse forti.
Semu quì, amassi u to pede è cura u to scarpa. Lasciamu esse u scudu di u to pede è u scarpa.

nutizie
nutizie
nutizie
nutizie
nutizie
nutizie

Tempu di post: 31-aug-2022