A capu di a nostra sucietà, Nancy, hà participatu à 23 anni di Fiera di Canton, da una ghjovana donna à una dirigente matura, da una Fiera in una fase di 15 ghjorni in tutale à l'attuale Fiera in trè fasi di 5 ghjorni per fase. Avemu sperimentatu i cambiamenti di a Fiera di Canton è simu testimoni di a nostra propria crescita.
Ma l'infezioni da coronavirus sò splusate in u mondu sanu, purtendu à cambiamenti irresistibili in tuttu in l'annu 2020. In cunsequenza di u Coronavirus COVID-19, simu stati custretti à participà à a nova Fiera di Canton in linea sviluppata. Pudemu solu affruntà u schermu fretu senza un surrisu caldu da i nostri vechji clienti faccia à faccia.
Per adattassi à questu novu cambiamentu è tendenza, avemu caricatu foto di i prudutti cù descrizzioni dettagliate nantu à u situ web ufficiale di a Fiera di Canton in linea; avemu compru l'attrezzatura pertinente per a trasmissione in diretta in linea; avemu preparatu u manuscrittu per e prove è perfezziunatu u manuscrittu per u spettaculu in linea finale. In l'ultimi dui anni, simu abituati à a Fiera di Canton in linea gradualmente.
Ancu cusì, ùn ci scurdemu mai di a scena di a participazione à a Fiera di Canton precedente: scuntrà i nostri clienti familiari; chiacchierà cum'è famiglie; parlà di qualchì affari; ricumandà qualchi novi prudutti o articuli recenti di bona vendita; salutà è aspittà cun impazienza a nostra prossima riunione.
Ancu s'è e scene felici di u passatu sò sempre vivide in a nostra mente, cum'è cummerciante straneru, duvemu fucalizà ci nantu à u presente è guardà versu u futuru. Ci sò quattru tipi di persone in u mondu: quelli chì lascianu accade e cose, quelli chì lascianu accade e cose à elli, quelli chì fighjanu l'accadute e cose, è quelli chì ùn sanu mancu chì e cose sò accadute. Avemu bisognu di esse u primu tipu di persone, micca aspittà chì e cose accadinu o ci accadinu, ma mustrà un pensamentu avanzatu per cambià è cambià in anticipu.
A situazione di u coronavirus hà avutu un grande impattu nant'à a nostra vita è i nostri affari in l'ultimi dui anni. Ma ci hà ancu amparatu à studià, à cambià, à cresce, à esse forti.
Simu quì, amate u vostru pede è curate a vostra scarpa. Lasciateci esse u scudu di u vostru pede è di a vostra scarpa.






Data di publicazione: 31 d'aostu 2022