• linkedin
  • youtube

Cumpagnia Learning- Training Firefighting

U 25 di lugliu di u 2022, Yangzhou Runtong International Limited hà urganizatu una furmazione tematica di sicurezza di u focu per u so staffu cullettivu.

In questa furmazione, l'instructore di u focu hà introduttu alcuni casi passati di u focu à tutti attraversu a forma di stampe, parolle è video, è spiegò a perdita di vita è di pruprietà purtata da u focu in una manera vocale è emutiva, facendu tutti pienamente. cuscenti di u periculu di u focu è di l'impurtanza di a lotta di u focu, è chjamendu tutti à attente à a sicurità di u focu.Duranti a furmazione, l'instructore di u focu hà ancu introduttu i tipi di equipaghji di u focu è l'usu di diversi tipi di extinguishers, cumu fà u trattamentu d'urgenza è cumu scappà currettamente in casu di focu.

Per mezu di sta furmazione, u persunale di Runtong hà aumentatu a so cuscenza di a sicurità di u focu è u so sensu di rispunsabilità suciale, in modu di prutege a so vita è a sicurità di a pruprietà in u futuru è di creà un ambiente di vita più sicuru per e so famiglie è per elli stessi.

nutizie
nutizie
nutizie
nutizie

Tempu di post: 31-aug-2022