• linkedin
  • youtube

2023 Fiera di Canton - Yangzhou Runtong International Trade Co., Ltd.

Yangzhou Runtong International Trade Co., Ltd., un esportatore dicura di i scarpi è cura di i pedii prudutti, hè onoratu di participà à a prossima Fiera di Canton in 2023.

Per più di 20 anni, a nostra sucietà hè stata impegnata à furnisce i nostri clienti cù i prudutti di a più alta qualità.Dasoletteè estensioni di scarpi àspazzole per scarpi, lucidature, calzolai, lacciè più, simu impegnati à l'eccellenza in tuttu ciò chì facemu.

In u 2023, presenteremu e nostre ultime innovazioni à a 2ª è 3ª Fiera di Canton.U sicondu periodu hè da u 23 d'aprile à u 27 d'aprile, è u terzu periodu da u 1 à u 5 di maghju.

Per noi, a Fiera di Canton hè l'uppurtunità di presentà i nostri ultimi prudutti è cunnetta cù i clienti di tuttu u mondu.Semu entusiasmati per l'uppurtunità di sparte a nostra passione percura di i scarpi è cura di i pedicù un publicu più largu.

À Yangzhou Runtong International Trade Co., Ltd., simu sempre travagliendu duramente per migliurà i nostri prudutti è servizii.Cridemu chì fighjendu nantu à a qualità è a satisfaczione di u cliente, pudemu custruisce relazioni durable cù i nostri clienti.

Unu di i nostri prudutti più populari sòsolette.Cuncepitu per furnisce u massimu sustegnu è cunfortu, i nostri solette sò ideali per tutti quelli chì cercanu di migliurà a salute di i pedi.S'ellu soffre di pedi flat, fasciitis plantar, o altre cundizione di pedi, u nostrusolettepò aiutà à allevà u dolore è l'incomodità.

Un altru pruduttu di quale simu fieri hè u nostrulucidatura di scarpi.Fattu cù ingredienti di più alta qualità, i nostriPulaccuaiuterà i vostri scarpi à stà brillanti più longu.Avemu una larga gamma di culori da sceglie per pudè truvà l'ombra perfetta per ogni occasione.

I nostriarburi di scarpisò ancu un favuritu di i clienti.I nostriarbre di scarpissò fatti di cedru naturali chì aiuta à mantene a forma è l'integrità di a scarpa mentre elimina l'odore è l'umidità.

À a Fiera di Cantone in u 2023, presenteremu ancu a nostra nova serie di accessori per i scarpi.

In generale, simu assai felici di participà à a Fiera di Canton 2323 è aspittemu di sparte i nostri ultimi prudutti cù u mondu.Grazie per u vostru sustegnu è speremu di vedevi quì !


Tempu di Postu: Apr-21-2023