Sè spessu mettemu i pedi nantu à e scarpe quandu purtemu scarpe, dopu à un bellu pezzu, ci saranu deformazioni, pieghe, mucchi è altri fenomeni nantu à u spinu. Queste sò tutte cose chì pudemu osservà direttamente. In questu mumentu pudemu aduprà ucalzascarpeper aiutà à mette a scarpa.
A superficia di ucalzascarpehè assai liscia. Quandu si mette a scarpa, mette ucalzascarpein u fondu di a scarpa, chì pò riduce l'attritu trà u pede è a scarpa. Finchè u pede hè ligeramente calpestatu, a scarpa pò esse messa facilmente è rapidamente. In questu modu, micca solu e mani ponu esse impedite di toccà direttamente e scarpe, ciò chì hè igienicu è cunveniente, ma ancu i tacchi di e scarpe ponu esse prutetti efficacemente da esse calpestati, prulungendu cusì a vita di e scarpe. Dunque, hè cunsigliatu di ùn stringhje micca forte quandu si portanu scarpe, è di pruvà à adupràcalzascarpe.
Sè e donne incinte, l'anziani, e persone cun mobilità limitata cum'è ferite à a vita ponu aduprà calzascarpe per evità u prublema di piegassi.
Data di publicazione: 26 d'ottobre di u 2022