

A 130esima Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina, o cum'è ci piace à chjamà la - l'Extravaganza di a Fiera di Canton, s'hè conclusa cù un scoppiu, è Runtong era l'anima di a festa! Cinque ghjorni d'azione senza fine, risate è assai interessu per i nostri fantastichi prudutti - simu sempre pieni d'eccitazione!
U nostru stand à u China Import and Export Fair Complex era u locu ideale. A ghjente hè ghjunta in massa, cù l'ochji spalancati, i surrisi nantu à e facce è una vera curiosità per ciò chì avemu in manu. Attenzione à u spoiler: Era roba veramente interessante! Da gadget innovativi à disinni sbalorditivi, avemu avutu tuttu.
Ma ùn si trattava micca solu di mustrà ci. Oh no! Era una strada à doppia via di stupore. I visitori ci anu bombardatu di dumande, cumplimenti è carte di visita - assai! Era cum'è una manna di scambiu di carte. Avà simu ufficialmente i fieri pruprietarii di un mazzu chì puderia rivalizà cù un prufessiunale di poker di Las Vegas.
A nostra squadra era in focu, interagendu energicamente cù tutti quelli chì passavanu. E risate echeggiavanu, l'idee nascevanu è e cunnessione si facianu. Ùn parlemu micca solu di Wi-Fi quì - parlemu di quelle vere cunnessione umane chì rendenu l'affari divertenti.
Mentre u sipariu hè cascatu nantu à stu turbine d'eventu, Runtong cavalca l'onda di a pusitività. Ùn simu micca solu espositori; simu creatori di ricordi. A Fiera di Canton hè stata una bomba, è purtemu sta energia in u futuru, pronti à cunquistà i mercati è à fà più amichi in u corsu di a strada!
Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2023